Dagens, måndag

Vikt: 61,4 kg

Frukost/Lunch: 2 ägg m kaviar
Mellanmål: 1 kopp kaffe m grädde, 245 g ekologisk turkisk yoghurt, 30 g mandlar, 20 g torkade dadlar
Middag:
ostskivor, 3 små morötter, 2 ägg, senapssill, crème fraiche

Sov mellan 04 och 11 idag ^^. Jobbade 13-17. Trött och ont i huvudet. Så hemskt att tjejen som var allvarligt skadad dog ikväll =(. Usch. En sån onödig olycka =(.

Bloggen blir lidande nu p g a att jag verkligen behöver sova.

Ska bara hinna med en detta-har-jag-gjort-idag-lista:
  • Fixat matlådor
  • Diskat
  • Bestämt mig en gång för alla att jag inte ska följa med på möhippan
  • Ringt mamma
  • Haft en väldigt kort arbetsintervju via msn eftersom det var ett jävla blufföretag! Men lite kul att de försökte lura mig som är så extremt kritisk och misstänksam haha ;-). Bli inte lurade av SOBi kompaniet! (De byter säkert dock namn var och varannan dag).
Har hunnit med det jag ville idag förutom att vattna mina växter och fila och måla naglarna..
Men jag får helt enkelt vara nöjd med fem punkter! Det är ju jättebra! Ingen hets heller! Och ska INTE bli på länge nu, så det så!

Och en grej till bara... Jag älskar T!
Hehe, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0