Buggen

Hinner verkligen inte blogga nu, jag måste sova!! Kl är alldeles för mkt. Men buggen var roligare idag. Alla hade blivit mkt bättre konstigt nog. Alla var kanske mer avslappnade den här ggn. Tyckte det verkade vara hopplöst med killarna förra ggn, men nu tror jag annorlunda =). Sen var friträningen kul. Blev uppbjuden av en snubbe som sa att han dansat i sex år el sex terminer el vad det nu var ^^, tyckte dock inte han var så jättebra (men såklart mkt bättre än jag). Men jag fick beröm iaf ;-). Jag vet aldrig vad jag ska säga, tycker det är jobbigt, men såklart kul ändå. Det är nog bra för mig att stanna i nybörjargruppen. Då kanske jag kan få känna mig bra på något för en gångs skull!

Både killen jag dansade med från gruppen, och den andra snubben som dansat länge, sa att jag var dansant =). Och den senare ville inte riktigt tro att jag var nybörjare, så det var ju jättekul för mig.

En sak är iaf säker: Jag kan inte må dåligt efter att jag varit och dansat. ♥ Jag älskar att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0