Kväll

Yeeeeeh yyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeh I like it I'm not gonna crack, I miss you I'm not gonna crack, I love you I'm not gonna crack, I killed you I'm not gonna craaaack...



Lyssnar på Nirvana ♥. Jag har diskat, lagat mat OCH tvättat!!!!!!!!!! Det ni.
Mådde illa, var skakis och helt orkeslös förut. Tror det berodde på att jag hade ätit för lite. Var inte hungrig, men åt ändå en stor morot, massa ost och 2 ägg och efter det har jag känt mig mkt bättre. Tyckte dock att jag ätit för mkt efteråt, men jag hade inga som helst hetskänslor, tyckte bara att jag hade lite för mkt mat i magen.. men som alltid så går det ju över!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you...



Jag älskar Nirvana och det är skönt att lyssna på något man kan texterna till ibland (ofta) ;-).

...in a passonate kiss, from my mouth to yours, I like you...

I don't care what you think, unless it is about me...


Kommentarer
Postat av: Blondie

mmmmhh nirvana <3

2010-10-29 @ 21:41:05
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0