Trött tisdag

Orkar inte blogga. Orkar inte föra över alla foton från kameran och mobilen till datorn. Har ätit middag (1 brk tonfisk, massa ostskivor och en morot), lite kakao och grädde, te med kokosfett och grädde, 1 äpple och en satsumas... Jag hade väldigt svårt att sluta äta idag, men nu ska jag fanimej inte äta mer idag =(.

Jag måste diska. Jag måste verkligen det. Jag hatar mitt diskberg. Jag vill få bort det!! Men det är så svårt. Helst skulle jag bara vilja gå och lägga mig nu. Jag behöver ju verkligen sova och jag är jättetrött. Men det är jobbigt att tvätta ansiktet, fixa med såren, borsta tänderna.. Vill byta lakan också och det är också jobbigt. UUUUUSSCH.

Jag vill inte.

Jag vill bara sova. Förevigt. Jag saknar T. Jag saknar honom så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: F

Jag vet hur det är.♥♥

2010-10-20 @ 21:45:55
Postat av: Ann-Eli

Usch, jag känner igen det där med sår i fejjan...

2010-10-23 @ 04:29:12
Postat av: Ann-Eli

kokosfett i teet?

2010-10-23 @ 04:29:56
Postat av: Ann-Eli

Var stolt! Du verkar klara matfronten galant :)

2010-10-23 @ 04:31:46
Postat av: Ann-Eli

och du; INTE sova för evigt!!!

2010-10-23 @ 04:38:53
Postat av: pussel

Ja, ekologiskt kokosfett med kokossmaken kvar. Helt OK i vissa tesorter. Annars tycker jag att kokosfett utan smak är att föredra, i matlagning.

2010-10-23 @ 14:15:35
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0