Jag står inte ut med att vara förtvivlad av beslutsångest och inte få hjälp.

Jag vill inte leva längre. Jag har bestämt mig nu.

Jag har ringt till mamma och hon kan inte hjälpa mig. Hon kollade på film. Hon fattar ingenting.
Jag ringde till T. Han kunde inte hjälpa mig. Han vet inte om jag ska anmäla mig på lägenheten vi var och tittade på eller inte. Erbjudandet går ut kl 24, om 30 min.

T sa i söndags att han kunde höra med killen som bor i lgh (eftersom han känner honom) om det var lyhört, men det har han glömt och nu är det försent.

T har också sagt att han ska skriva ihop ett mail om hur jag är och mår till NPU, men det gjorde han aldrig. Mamma lovade att ringa till NPU i måndags och berätta hur jag är och hur jag mår. Men det gjorde hon inte.

Jag ber ju om hjälp. Jag säger t o m VAD jag vill ha hjälp med. Ändå har jag inte fått någon hjälp. Om inte ens de som står mig närmast bryr sig om att hjälpa mig när jag inte kan själv, då skiter jag i det här.

Jag är förtvivlad. Jag vet inte om jag ska anmäla mig på den där lägenheten eller inte och ingen kan hjälpa mig!!!!!!! Ingen bryr sig tillräckligt. Dom bara säger att dom inte vet. Rycker på axlarna och förtränger. Gör något annat. Och här sitter jag och gråter och gråter. Har legat i sängen och gråtit högt och förtvivlat i kudden. Jag vill inte att någon ska ringa på och undra hur det är.

Jag kan inte sluta gråta, jag kan inte sova. Jag känner mig ensammast på jorden. Ingen förstår mig och ingen vill vara med mig. Jag står inte ut!!!!!!!!! Jag står inte ut!!!!!!!!!

T vägrar t o m att sluta läsa min blogg!! Jag vill inte att han ska veta vad jag gör längre!! Varför ska han få ha koll på mig när vi har gjort slut!?!??!!? Det är så jävla orättvist!!! Ska jag behöva sluta blogga nu också?? Han lämnar mig, men låter mig inte få göra mig fri från honom!! Fy fan vad elakt!!!!

Usch vad jag hatar alla! Jag HATAR mamma och jag HATAR T. Jag ska skratta åt dom från andra sidan imorgon. Och åt NPU med alla sina verkningslösa jävla tabletter!!!!!!!!!!!!! Jag mår tretusen gånger sämre nu än vad jag gjorde förut. Och jag ska visa det genom att ta livet av mig.

Jag hatar alla som säger att jag ska fortsätta leva. Att det är egoistiskt att ta livet av sig och bla bla bla. Lev mitt liv själva då era jävla idioter så kan jag lova er att ni kommer hålla käften sen! Ni behöver inte dö och ni slipper mig. Bättre än så kan det inte bli i den här jävla förbannade äckliga skitvärlden!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Du är inte ensam om att känna så som du gör och att vilja dö. Att gråta så ögonen svider och att känna sig ensamast på jorden. Men en dag kommer allt att bli bra det lovar jag dig, även om jag inte tror på det heller när jag försöker intala mig själv det. Sen ville jag bara skicka dig ett litet hjärta också:







2010-10-09 @ 02:00:20
Postat av: Mimmi

2010-10-09 @ 11:08:16
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0