Det är en vacker morgon idag. Kallt, frost...

dsc00358 (MMS)

Det är en vacker morgon idag. Kallt, frost och sol. Drömde dock mardrömmar både i natt och igår natt. Det brukar jag aldrig göra. Vill sluta med medicinen men vågar inte. Vet inte vad som är bäst. Mådde dåligt igår. Stressad. Köpte klänningar (kunde inte välja) till bröllopet och kollade på två lägenheter m mamma. Somnade alldeles försent, liksom alltid, och grät mig till sömns. Jättesen till jobbet nu också. Bugg ikväll o bröllop imorn. Surfa, blogga och städa på söndag kanske? Drömma kan man ju alltid...


Kommentarer
Postat av: J.

Du kanske borde läsa detta om strattera (din medicin?) http://www.sps.nu/forum/viewtopic.php?f=4&t=42042

2010-10-15 @ 23:28:15
Postat av: pussel

Tack för länken!

Jag har tänkt hela tiden att jag ska läsa på om de mediciner jag tar. Vill även läsa på om olika psykiska problem och eventuella metoder som botar dessa. Jag vill så mkt eg, men ingenting blir ju av =/.

Men att du skickade länken gjorde det mkt lättare för mig att börja läsa på lite om Strattera. Tack!

2010-10-17 @ 17:34:29
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0