Trött onsdag framför TV:n

Jag kollar på Bonde söker fru nu. Sen ska jag diska. Har ätit en lite för stor middag, men ska inte hetsäta idag. Är inte sugen alls. Det MÅSTE ju vara Concertan?? Eller kan det vara placebo? Jag har inget hetssug idag. Det finns inte! Skumt alltså. Vääldigt skumt. Men skönt. Är dock inte glad. Är nästan lite ledsen, och jäääääättetrött. Måste måste måste lägga mig tidigt idag. Jag orkar inte sova mindre än sex timmar ännu en natt, det funkar inte, jag funkar inte. Allt annat är nedprioriterat ikväll. ALLT. (Förutom en jävla räkning jag MÅSTE betala... och eg måste jag bestämma mig för om jag ska behålla ett par jävla vinterskor jag köpt också, innan imorgon.. åhhh orka!)

Kommentarer
Postat av: Loke

Skönt att slippa ha hets-sug!!! Brottas med mitt hela tiden... Hoppas du får en bra torsdag1 Kram

2010-11-25 @ 06:55:15
URL: http://medestruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0