Jag mår inte bra!! Det fysiska smittar av ...

Jag mår inte bra!! Det fysiska smittar av sig på det psykiska. Eg är det väl t o m så att magbesvären är värre psykiskt än fysiskt :(. Det bubblar i mina tarmar. Var dålig i magen igår och det känns som jag är det idag också även om jag har mindre avföring i tarmarna nu. Hatar det! Hatar mig själv för att jag proppar i mig en massa kolhydrater. Just nu när jag prövar hur det är utan Concertan också! Jag är så jävla korkad! Jag vill hetsäta idag, jag är sugen, men ändå inte. Allt är så dubbelt! Jag orkar inte, jag vill inte. Vill bara försvinna. Det känns nästan som förr... Tänker på olika saker att hetsa. Vad jag ska handla el inte handla. Om det är en bra "omstartsdag" imorn.. Känslan ÄR tillbaka. Orka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag orkar inte heller. Jag har ätit konstant i en vecka nu fast jag inte vill. När man väl kommit in i sådana perioder känns det omöjligt att komma ur dom. Tröstar mig med lite choklad nu ist.

2010-11-18 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0