Jag lever. Fick mail av en söt tjej som va...

Jag lever. Fick mail av en söt tjej som var orolig, så tänkte att det kan ju vara snällt att meddela det... Ville verkligen ta livet av mig i fredags och tänkte det också, men vågade inte riktigt som vanligt. Var ledsen i lördags också först, men sen kom T iaf och efter det har helgen varit jättebra. Mamma kom en sväng också för att kolla läget på lör em. Undrar hur det blir med medicinering nu. Ska till NPU idag, men de verkar inte ha nån direkt plan för mig =/. Suck. Hoppas på en bättre vecka den här veckan. Kram!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

MEN ÅHHH FAN VAD SKÖÖÖNT!!! Jag blev så jävla orolig. Det är nästan lite farligt att maniskt följa en personlig blogg som din.



Det finns folk som förstår. Jag förstår dig. Det finns fler än jag. Bara för att inte T och din mamma tar dina hot på allvar så gör andra det. Skönt, kan man andas ut då. Puuuuh :)

2010-11-15 @ 10:43:00
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: naima

Åh herre gud!! trode du hade gjort det!! Så skönt att veta att du lever tänkt på dig hela tiden sedan inlägget skrevs blev väldigt ledsen=(. håller helt med det Mimmi skriver vi bryr oss verkligen hoppas du kan förstå det=) Kramar

2010-11-15 @ 12:20:27
Postat av: Myza

Vad bra, vännen!!!!!!! Inte tänka dumma, svarta tankar!! Ge dig själv en kram istället; DET är vad du behöver!!! Gör något du blir glad av! Se en kul rulle eller dra på nån uppåt-tempo-party-musik du inte kan låta bli att bli glad av att höra!! Lova mig att du gör någonting det närmastesen på att stoppa tankarna när de börjar gå i mörka banor; försök! Tankens makt är stark!! Spinn inte vidare i destruktiva tankemönster, utan försök stå emot när det sätter igång; ha en kul tanke i beredskap, vad som helst; din katt kanske? Tänk på din katt som ligger och sover med det där pårökta flinet :) när tankar som handlar om att du vill skada dig själv kommer smygande. Ta fram den där bilden på din katt; använd det som vapen mot de mörka tankarna!! Säkert svårt i början, men efter ett tag är du van och du kommer göra det alldeles utan ansträngning. Tänker på dig!! Sms:a el maila el vad som helst när som helst!!! KRAM!!!!!!

Postat av: Myza

Oj då; det skulle stå: lova mig att du gör någonting det närmaste dygnet som får dig att skratta! Träna sen på att stoppa tankarna... osv

Postat av: pussel

Jo, jag förstår att ni bryr er. Jag bryr mig också om personer jag "bara" läser om som jag inte känner IRL.

Tänk ändå vad en blogg kan ge! Tack ♥



Myza: Hahahaha =D, "med det där pårökta flinet" hihii min sötnöt ♥. Tänk att djur kan vara så fantastiska, man kan skratta ihjäl sig åt dom och älska ihjäl dom!

2010-11-15 @ 20:10:00
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0