Dagens, tisdag v. 46

Vikt: 59,7 kg
Motion: 35 min promenad

Frukost: 1 tbl Magnesium, 50 µg D-vitamin, 2 kapslar omega-3, 1 port havregrynsgröt, 1 liten banan, 1/2 dl grädde (utspädd med kanske 1 dl vatten), 1 ägg m kaviar, knappt 2 msk linfrön i vatten
Fm: 2 koppar kaffe m grädde
Lunch: ca 100 g gravad lax, smörkokt broccoli och brysselkål (mkt smör...)
Em: 1 kopp kaffe m grädde
Mellanmål: ca 100 g turkisk yoghurt, 15 mandlar, 2 torkade plommon, te m 2 cl mellanmjölk
Middag: 1 tbl Magnesium, 1 ägg och 1 avocado med örtsalt
Kväll: 1 avocado m örtsalt, 1 morot, ostskivor, te m grädde

Faaaaan vad klockan är mkt!!!! Har varit och dansat bugg, sista lektionen den här terminen. Duschat och tvättat håret, ätit och surfat lite... Har bilder på maten både igår och idag, men de får läggas in en annan dag.. Kanske imorgon. Suck. Godnatt.

Hur ska jag klara av att gå upp kl 06 imorgon och ändå hålla mig vaken på jobbet utan Concertan!? =(... Livsfarligt för hetsätning också. Sömnbrist är livsfarligt för allting... även DEPP som gör att jag ev tar livet av mig ^^. Hur fan hinner folk sova??? Jag har ju inte hunnit med hälften av allt jag borde och ville idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0