Dagens, måndag v. 46

Vikt: 59,4 kg
Motion: 10+20 min promenad

Frukost: 18 mg Concerta, 20 µg D-vitamin, 2 kapslar omega-3, fläskkarrébit, kokosfett, baconomelett, 3 ostskivor, en stump morot, knappt 2 msk linfrön i vatten
Fm: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: "köttgryta" (fläskgrytbitar, kokosfett, grädde, gul lök, vitlök, tomatpuré, crème fraiche, salt, peppar, timjan), 1 riven morot
Middag: kokosfett, gul lök, vitlök, köttfärs, bacon, ägg, grädde, kryddor, riven ost, 2 morötter, 1 avocado
Kväll: 2 apelsiner, te m grädde (varför ta en när man kan ta två!?!?!??!)

Mätt!




Underbart! ♥


Dåligt ljud, men häftigt =P. Det ser så stort ut, men det kanske det inte är =P.

Jaja, idag har jag dammsugit(!) och nu ska jag diska så att det inte bildas något berg.. och sen ska jag sova så fort jag bara kan.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0