Söndag 16 maj 2010

Vikt: ??
Motion: -

Brunch: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, kaffe m mellanmjölk
Mellanmål: saltade jordnötter
Middag: fisk, grädde, ost, majs, sallad, crème fraiche, lite pepsi max


T var kall och konstig hela dagen. Inte så konstigt med tanke på messet till mitt ex kanske. Han ville inte ha sex, knappt ta i mig kändes det som. Jag hatar den känslan. Har känt precis samma sak när jag var otrogen mot mitt ex. Känslan av att kärleken till mig bara dog. Fruktansvärd känsla. USCH.

Jag åkte hem på kvällen. Var gråtfärdig i fyra-fem timmar! Fattade inte hur jag skulle hålla mig ifrån att börja gråta på tåget =(. Men gjorde det, grät inte förrän jag pratade med T i telefon när jag kommit hem och vi bestämde att det nog var bäst att göra slut ändå.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Vad tråkigt att det tog slut! :( Min sambo och jag bråkade i söndags - ett stort bråk. Och jag vet hur det känns med att den andra inte vill ta i en. Jag känner mig bara fet, ful och äcklig. Känner mig motbjudande för att han undviker kontakt med mig. Vill bara gråta hela tiden. Känns som att jag nästan varit otrogen, för då kan jag tänka mig att den andra reagerar sådär. Fastän det jag gjorde var att lägga på luren när han kallade mig fula saker. Men sen dess vill han knappt ta i mig. :(



Men beklagar verkligen att det tog slut mellan er. Men tycker att du är skitduktig som inte hetsätit på två veckor nu!!

2010-05-18 @ 10:16:46
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0