Sockerkaka och snickersglass

Var tvungen att bara tugga lite på den sista typ fjärdedelen av sockerkakan, får inte ner en äcklig jävla smula till. Min mage håller på att explodera. Hoppas jag spyr lika bra nu som igår ♥. Sådär så man verkligen känner sig tom efteråt. Brukar dock bli hungrig och sugen efteråt och vara skakis.. och jättehungrig morgonen efter. Men det är det värt alla gånger! MKT hellre än när man inte får upp allt (allt får man aldrig upp, jag vet), när magen fortf känns stor och det känns som hälften av äcklet är kvar därinne och v ä g r a r komma ut hur mkt man än försöker. USCH.
Men jag har druckit duktigt nu. Mkt pepsi max och te. Så nu jävlar...

Hoppas jag dör på kuppen.
Här kommer en fin bild som jag hittade på en blogg. Fina ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0