Mobilblogg: Sitter och väntar på mamma...

dsc00049 (MMS)

Sitter och väntar på mamma på stationen. Fick asbråttom som vanligt och fick springa sista biten till tåget. Blev helt genomsvettig =/. Åt sallad m halloumi o keso till frukost + kaffe m kokosfett och grädde. Ska försöka äta typ så lite jag kan idag. Ska köpa "choklad m pluppar" i Sthlm :), passa på när jag är där. Blir nog mkt, men ska ändå försöka att äta lagom i helgen och lämna det som blir över hos T så kan jag äta resten nästa helg.. Hm undra hur många inlägg det här blir ^^. Är ju bara ett mms enligt mob. Kram på er denna regniga torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så svårt att inte alls använda kolhydrater i kosten speciellt jag som går på behandling MÅSTE egentligen käka fett kolhydrater och protein,men jag försöker faktiskt käka mkt ägg och sånt. Hade också en jävla förstoppning för ett tag sedan men det blev nästan lite farligt så är lite rädd för att det ska bli så igen:s har läst om ett par tabletter i tidningen som tydlingen ska hjälpa mot gas och ballong mage finns mkt sån skit men kanske värt å testa:)

2010-05-13 @ 09:54:15
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snygga ben! Haha. =D



Kram.

2010-05-13 @ 13:52:34
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0