Onsdag 26 maj 2010

Vikt: 61,3 kg (!)
Motion: 2*35 min promenad, 20 min jogging, styrkeövningar

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, 1 morot
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: 1 burk tonfisk, crème fraiche, riven ost, 1/2 burk majs, hot salsa
Em: 2 koppar kaffe m grädde, 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 30 cashewnötter
Middag: fisk m ost o grädde, fett potatismos, sallad


Hade sån jävla ångest idag på morgonen, och ont i magen. Jag vill ju planera allt jämt och har skällt ut T många ggr för att han inte planerar vad vi ska äta till middag tex. Så idag frågade han vad vi skulle äta till middag, om vi skulle träna på kvällen och sånt, redan på morgonen. Jag blev jättestressad av det och fick en massa jobbiga tankar på allt jag måste göra ist för att bara behöva koncentrera mig på att komma till jobbet. Usch. Det blir aldrig bra för mig hur stackars T än gör =(. Började tänka på att jag måste lämna in (eller sy själv) i knappar i vinterjackorna innan jag packar ner dom för sommarförvaring och så måste jag lämna in mina joggingskor för att ena sulan åker bak hela tiden, osv osv. Tusen tankar och ångest.

Men kändes bättre och bättre ju längre jag var på jobbet, träffade andra att prata med och kunde tänka på annat. Nu känner jag mig bara lite skakis (för att jag druckit lite mer kaffe än vanligt och en kopp precis innan jag gick hem från jobbet?) för att jag gått hem snabbt. Var orolig att jag inte skulle kunna gå på toa ifred när jag kom hem också, såna onödiga orosmoment ^^. Men allt har gått hyfsat bra och nu ska vi som sagt ut och jogga lite =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0