Måndag 17 maj 2010

Vikt: 61,3 kg
Motion: 2*35 min promenad
Fick mens lagom lägligt när jag kom hem från jobbet.

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, 100 g keso, 1 morot

Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: köttfärslimpa m tomat- och gräddsås, haricot vertes
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 2 hyfsat små bitar mäktig chokladkaka

Middag: 200 g keso, 1 äpple, kanel, pepsi max

Kväll: 1 Extra Drops

Känns som jag har ätit ALLDELES för mkt idag =(. Jag hatar det. Jag hatar allt. Det enda jag har haft i huvudet idag är T. T T T T T T T. Har varit trött, chokladsugen, ledsen och bara velat gå hem från jobbet. Höll dock ut nästan till kl 17.

Allt känns så jävla meningslöst.

Verkar som jag ska få åka på en jobbresa nästa vecka iaf. Hoppas! Eg har jag ingen lust alls, men kan var kul att komma bort från den här skiten och göra nåt annorlunda, nåt roligt.

Tror jag har haft exakt 14 hetsfria dagar med idag (fr o m min födelsedag)! Ska kolla i bloggen för säkerhets skull. Det är fanimej helt otroligt. Var sååååå nära att skita i allt idag. Både tidigare på jobbet och nu ikväll när det kändes som jag ätit för mkt. Men än har jag inte hetsat ^^...

Har känt mig smalare i typ en vecka. Idag på jobbet har jag faktiskt känt mig rätt mkt smalare än bara för ett par veckor sedan! Såå jäkla skönt är det! Behöver inte gå och hålla in magen och få ont i magen och hålla på. Har liksom haft rätt platt mage utan ansträngning och hyfsat lösa byxor också! (Fast har ju fortf mina stora byxor då..^^).

Men jag ska banne mig ner nu. Fortsätta. Jag mår så jäkla mkt bättre då! Helt otroligt mkt bättre faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0