Kristi himmelsfärdsdag

(Vill inte ha det där extra s:et mellan himmel och färd, men det verkar som det ska stavas så, så jag får väl ge mig^^)
Vikt: 61,3 kg
Motion: -

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, sallad, tomat, halloumi, olivolja, keso, kaffe m 1 dryg tsk kokosfett o grädde

Lunch: Knappt halva salladen från frukosten, 1/2 avocado, 2(?) skivor kallrökt lax
Em-fika: 1 kopp te m mellanmjölk
Middag: -
Kväll: salta jordnötter, 4 "choklad m pluppar" (det hette visst cricks el crocks ^^ såg jag i godisaffären)

Uppd: Heter Crick, kommer från Konfekta.

Dagen var helt OK! Var lite småirriterad på mamma ibland, men det funkade. Köpte choklad för 70 kr. Lite mindre lyckat att köpa så mkt kanske.. men men T får hjälpa mig att äta upp skiten.

T och hans roomie åt kebabtallrik när jag kom fram till T. Jag drack ett glas vatten ^^. Men sen gick T och jag på bio och såg "Shutter Island" (jättebra) och då åt jag salta jordnötter och choklad som vi hade med oss.

Kommentarer
Postat av: My

Japp. Den filmen var super tycker jag med / My!

2010-05-14 @ 21:46:13
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Shoot Me Already

Seriöst... De där chokladbollarna kan jag äta hur många som helst av. Helt sjukt.

2010-05-19 @ 14:23:39
URL: http://shootmealready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0