Jag vill dö

Jag orkar inte leva mer. Jag vet bara inte hur jag ska göra! T har precis gått iväg på grillkväll hos en kompis som har typ födelsedagsfirande. Jag orkade inte följa med. Eller ville inte. Eller visste inte om jag ville ^^. Vet ingenting. Bara att jag mår jättedåligt, har ångest och vill dö. Usch, jag vill lägga mig i sängen och gråta. Och hetsäta. Har en massa choklad här och kan ju fixa scones el nåt. Men jag orkar inte. Är inte sugen. Jag vill inte. Jag både vill och inte vill. Jag vill för att slippa den här kvällen, men jag är ju inte sugen! Jag orkar inte! Jag vill bara få bort ångesten. Jag önskar att jag hade velat följa med T. Önskar att jag hade orkat umgås med hans kompisar. Men jag vill bara gråta och försvinna från den här planeten.

Åt helvete med allting. Usch jag hatar den här lägenheten! Åt helvete med T och mamma och allihopa. Jag orkar verkligen inte. Jag orkar inte festa imorn med mina kompisar som planerat. Jag orkar inte städa här. Jag orkar inte med att de ska komma hit och äta som jag har sagt. JAG ORKAR INTE!!!!!!!! Jag vill dö! Om dom bara kunde fatta det! Lämna mig ifred. Försvinna ur mitt liv. Jag orkar inte med dom. Jag önskar att jag kunde tycka att det var kul. Jag önskar att jag ville träffa mina vänner. Jag har haft roligt med dom förr. Jag tycker om dom. Men jag kan inte känna att det är roligt. Jag vill bara bort. Jävla förbannade skitliv! Jag hatar det.

Jag vill hetsäta och skära mig och ligga här och dö när T kommer tillbaka. Jag vill visa hur dåligt jag mår. Men ingen fattar och ingen kan göra något åt det. Jag hatar det. Jag hatar det. Jag känner mig så ensam. Jag funderar på att försöka träffa nån annan ikväll. Jag orkar inte vara kvar här i den här idiotiska äckliga lilla lägenheten. Jag kvävs. Jag hatar det. Funderar på att skriva på msn och Facebook och fråga om nån vill ha sex med mig. Jag vill vara otrogen. Jag vill vara otrogen och sen ta livet av mig. Kanske gå längs en tågräls och bli överkörd av ett tåg? Då skulle jag kunna gå och lyssna på musik så skulle det inte kännas lika jobbigt. Fast det är ju taskigt mot lokföraren... Men hur man än gör är det ju taskigt mot någon och jag orkar faktiskt inte leva mer. Jag kan inte hjälpa det. Jag har försökt. 100 ggr. Men det går inte! Jag mår bara bra korta stunder i taget och väldigt sällan. Det är inte värt det! Jag kan inte leva för det. Jag är ledsen.

Jag skulle vilja ta en massa sömtabletter så att jag fick sova. Sova i flera dagar helst. Men jag har inga. Iofs har jag Atarax. Kanske kan ta typ 5-10 stycken, då borde jag ju bli rätt trött iaf? Fast det är väl inte särskilt bra för levern, och jag orkar inte sabba mig själv mer om jag ska fortsätta leva. Då kan jag lika gärna dö. Om jag bara kunde våga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min jävla förbannade töntiga idiotiska idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad jag hatar mig själv!

Kommentarer
Postat av: Ann-Eli

Försök med en antidepressiv medicin! Du behöver det - du är värd det!! OCH ÄT MER KOLHYDRATER! LCHF i all ära, men grejen är att om du käkar för lite kolhydrater snor kroppen åt sig av annat, tex protein, som du ju behöver för att bl.a bygga muskler vid träning, och omvandlar det till kolhydrater eftersom den behöver det också. Hjärnan behöver kolhydrater för att fungera!! Man blir helt enkelt osmart med för lite kolhydrater i kosten. Sen behöver du inte äta tonvis med vitt bröd (eftersom det ju är fettbildande och dåligt av andra anledningar och du är nojig för vikten) utan välj schyssta fullkornsprodukter som mättar bra och håller din blodsockerkurva i balans (och därmed även ditt matsug aningen mer i schack). Den största anledningen till att man går ner i vikt när man plötsligt stryper kolhydraterna i kosten är att man blir av med en massa vätska. Kolhydrater binder vätska. Du kanske har märkt att du blir extra svullen efter att ha moffat en massa mackor till exempel? Tycker verkligen att du försöka äta lite mer också. Viktnedgångn kan mycket väl bli trög just för att du äter så lite varje gång. Ett kokt ägg och en morot... Allvarligt! Du signalerar bara till kroppen att hålla fast i fettet som om det gällde livet... Du är inställd på svält... Bra dock att du äter ordentligt med fett. Linfröolja och Rapsolja är ett rips om du vill slippa bli ruinerad på alla dyra Omega-3-kapslar. Jag köpte själv såna där kapslar under flera år, men bojkottar dem totalt nu, till förmån för olja. Jag är bulimiker (som du vet...) och jag vet att det är skitsvårt detta med kosten... man vill så jävla gärna gå ner i vikt, men orkar inte göra vad som krävs för en lyckad viktnedgång... detta är tips i all välmening ska du veta. Har också testat att dra ner på kolhydrater och så, men har läst så otroligt mycket som pekar på att det fan inte alls är så bra om man ser till sin hälsa. och den hänger ju helt klart ihop med psyket, inte sant? Din ågren blir ju knappast mindre förekommande för att din hjärna inte funkar som den ska... Allt hänger ju ihop. Gillar du vanlig havregrynsgröt?? Där har du en supersimpel frukostmat som ger lång och bra mättnad och som ger dig lååångsamma, inte snabba, kolhydrater. Det plus ett kokt ägg och du kommer funka långt bättre än om du bara valde ägget allena. Åh, jävlar.... Det blir rena kostrådgivningen här... Men jag är ju som du..; intresserad av fettförbränning och dylikt, och jag vill ju också gå ner i vikt och bygga muskler och således äta det som behövs för att jag ska kunna göra det. Kramar!!

2010-05-30 @ 02:14:42
Postat av: Simone

Snälla sök hjälp!!

2010-05-30 @ 17:59:01
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0