Hets idag, 16de dagen

Vikt: 61,7 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, 1 morot
Fm-fika: -
Lunch: 1 Vegetarisk ciabatta med pesto, mozzarella, soltorkade tomater & timjan, te m 2 cl mellanmjölk
Em-fika: 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 1 kopp kaffe m grädde, 3(?) st Extra Drops, 1 donut m vit choklad på
Middag: 2 avocado, pepsi max
Hets: 2 typ sockerkakor (en med vit choklad och en med mjölkchoklad och hasselnötter), pepsi max, te m grädde (spydde)


Var helt skakis och konstig när jag kom hem från jobbet idag. Kanske för mkt kolhydrater av allt bröd? När jag hade ätit en avocado hade det varit bra eg, men de där satans Hermankakorna jag bakade igår låg och luktade gott ^^. Är helt skakis nu också efter att jag spytt. Usch. Är sugen igen. Skulle vilja sätta i mig de jag har kvar... Vill hetsäta imorn också. Och så vill jag dö.

Sitter här och skakar nu, och har ont i huvudet och magen. Måste sova. Jag mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0