Helgen

Jag har så jävla ont i magen!! Vet inte om det beror på tacochipsen jag åt till middagen, eller om det är sent magont efter stora mängder vin igår. Men jäkligt ont har jag iaf just nu =(. Har skitit tre ggr idag också ^^. Min mage bara vägrar att vara normal.

Mådde verkligen dåligt i fredags, men hetsåt inte iaf. Städade toaletten, diskade och plockade undan tvätt. Sov när T kom hem. Sa att han skulle dra härifrån på lördagsförmidagen när vi vaknade. Mådde jättedåligt och kände mest hat =(. T sa att om han var tvungen att ta sina grejer och dra så fick det vara slut mellan oss. Jag sa bara "ja". Han packade ihop sina grejer och jag mådde bara såå dåligt. När han sa att jag bara behövde be honom att stanna om jag ville det så kände jag att jag inte kunde det. Han fattade det. Han sa typ "du kan inte förmå dig att be mig stanna va?". "Nej" svarade jag. Men sen sa jag det iaf. Jag bad honom stanna. Och jag grät och bad honom ringa mamma.  Han höll om mig, kramade mig, tröstade mig. Vi pratade lite. Jag berättade vad jag kände och tänkte och sa att jag mådde så fruktansvärt dåligt. Jag älskar T. Det kändes bättre sen. Ångesten försvann bara.

På kvällen var T med sina kompisar och jag med mina. Vi åt tacos här och jag drack nästan en och en halv flaska vin plus en drink.. Vi hade världens diskussioner om allt möjligt och sen kollade vi på melodifestivalen. Fast jag pratade mest och missade t o m vem som vann haha =P. Men trevligt hade vi =). Och sen kom T hem och mina kompisar gick. Vi hade eg tänkt gå ut efteråt, men det blev inte så.

Idag har T och jag varit och ätit alldeles för mkt glass med en kompis och hans tjej (mådde illa efteråt och ville spy, men gjorde inte det eftersom jag inte var hemma). Och så har vi haft skönt sex ;-).

Tjaa, det var väl helgen i stora drag. Riktigt lyckad och bra har den varit! Har haft svår ångest, men det har löst sig ändå och det väger upp! Har både träffat vänner jag tycker om OCH fått vara med T ♥.

Har så sjukt jävla ont i magen nu. Kan inte sitta upp längre. Ska lägga mig i sängen och kolla på melodifestivalen på datorn ^^, missade ju typ det mesta igår haha =P.

Har förresten vägt 61,0 kg både lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0