Glad med energi

Fick en kommentar som jag söög i mig av T när vi styrketränade lite efter joggingturen. Han sa nåt om att mina muskler syntes på ryggen =P. Jag har nog rätt mkt muskler naturligt efter mamma tror jag. Jag har tex alltid kunnat se tydliga biceps trots noll träning, och även lårmusklerna. Men det kanske alla gör iofs?

Men jag blev ändå jäkligt glad.

Tyvärr tjatar han om att jag måste gå och lägga mig i tid och inte ska ha partymusik på så här sent och bla bla bla när jag är på topphumör och har massa energi efter träning och mat. Varför ska han alltid sänka mig när jag är på bra humör?

Jaja, får väl hoppa i säng då. Visst är det skönt att få sova tillräckligt åtminstone en natt i veckan.. men just nu har jag så mkt energi! Vi skulle iofs ha sex och det är ju tråkigt om det inte blir av idag heller.. men nu har jag blivit sur ist, så vet inte om jag har lust längre =/.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter ändå rätt friskt att du blir glad av mat och träning! =) Då har du nog kommit nånstans... Right?

2010-05-27 @ 14:54:58
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

DU... hur gjorde du textmarginalen bredare? Uppskattar svar! =)

2010-05-28 @ 16:27:37
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: pussel

/* Ändrar hela det gula där inläggen och profilen finns. */

#wrapper {

clear:none;

margin: 30px auto;

padding: 150px 0px 20px;

/* width: 800px; */

width: 950px;

background-color: #FFFF91;

background-image: url(http://pussel.blogg.se/extratest/images/2010/flowers_top_125_89343495.jpg);

background-repeat: no-repeat;

/* background-position: left top; */

background-position: center top;



/* Ändrar storleken på det vita stycket där bloggnamnet står. */

#header {

padding-left: 30px;

padding-bottom:20px;

padding-top:20px;

/* Första ändrar pixlarna mellan bilden och det vita med bloggnamnet. */

/*margin: 0px 0px 20px; */

margin: 37px 0px 20px;

/* width: 770px; */

width: 920px;

height: 65px;

background-color: #FFFFFF;

}



/* Justerar kolumnen till vänster där profilen bl a finns. */

#side {

float: left;

/* width: 150px; */

width: 150px;

margin: 0px 0px 0px 10px;

padding: 24px 18px 0px 12px;

left:-30px;

}



#content {

overflow: hidden;

/* width: 530px; */

width: 530px;

position:relative;

left:0px;

padding: 20px;

voice-family:"\"}\"";

voice-family:inherit;

width:538px;

float: right;

margin: 0px 10px 0px 0px;

/** }html>body #content { width: 500px } **/

}html>body #content { width: 700px }



Det sista här ändrar vidden på inläggen tror jag ^^.

Fick du nån hjälp av detta? Det är iaf så jag har ändrat (det som är utkommenterat i koden). Det är alltså bara i "Stilmallen" jag ändrat lite. Du får väl jämföra med koden i din stilmall och lista ut hur det ska vara och testa dig fram =). Jag gjorde ett par nya test-bloggar (pussel.blogg.se/test och pussel.blogg.se/extratest).

2010-05-28 @ 19:30:33
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: pussel

Jag tycker tyvärr inte alls att jag har kommit någonstans bara för att jag blir glad av mat och träning tyvärr. Det har jag alltid blivit och jag har varit "sjuk" i tio år.

2010-05-28 @ 19:31:33
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0