Åt helvete

Jag orkar inte leva mer. Jag orkar inte med den här skiten längre. Jag vill inte. Jag ville dra gränsen vid min födelsedag. 10 år, det får räcka.

Jag tror att det är min syster som kommer dö, inte jag. Livet är så jävla orättvist! Jag önskar att man kunde få ta över någons sjukdom.

Jag är så ledsen. Så uppgiven. Jag kan iaf gråta när jag skriver.

Jag ska alltid förstöra allt! Min jävla förbannade idiot!!!!!!!!! Om jag ändå hade modet att döda mig. Jag hatar mig själv och önskar att jag inte fanns. Varför kan ingen hjälpa mig? Jag är så ledsen.

Kommentarer
Postat av: E

tänker på dig..

vet hur det känns... om du skulle vilja prata med någon som kanske förstår lite, så skulle det gå bra.. bara att säga till isåfall.

2010-05-20 @ 16:32:21
URL: http://bulimimig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0