Kåt och otillfredsställd

H a h a h a h a a--- ...... jag vill gråta, men jag kan inte riktigt..
Ska det vara så att tjejen tillfredställer killen (varje gång..) men när killen ska tillfredställa tjejen så somnar han??? Jag tycker att det är så jävla orättvist. Jag kan inte hjälpa det. Det var JAG som var jävligt kåt idag. Det var JAG som skickade en massa snuskiga kåta längtande sms, men det var jag som tillfredställde honom och det var han som somnade när det var min tur....

Jag tycker det är orättvist,  och jag är jävligt förbannad. Jag är fortf jävligt kåt, men han ligger och sover"!? Ska jag gå och onanera på toaletten då eller???? Fy fan för det manliga könet. De kan dra åt helvete!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha girlpower!

2010-03-20 @ 01:22:21
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: Linda

Du får helt enkelt göra samma sak mot honom nästa gång ;)

2010-03-20 @ 22:28:26
URL: http://ponda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0