Solig söndag

Vikt: 62,4 kg (vägde 61,0 igår så inte så kul att se detta på vågen nu =(.. )
Motion: Ska strax gå i cirka 2*40 min

Morgonen och förmiddagen har varit bra. Har mått riktigt bra. Låg och solade en stund medan T satt och läste rapport i skuggan. VARMT!
Brände mig ganska ordentligt igår på bröstet och axlarna =/.  Men men, det är som vanligt på försommaren ^^.

Kan dock inte känna mig riktigt lycklig. Känner en sorg i mig. Tänker på min syster och det gör nästan ont i mig. Det är som om jag har en tung, svart sten i mig. Eller som om jag gråter inuti. Sorg är en så konstig känsla, men jag kan verkligen känna den, sorgen. Den är liksom tung. Den gör det nästan svårt att andas.

Jag ska iaf kolla efter ett par jeansshorts på Lindex idag. Såg ett par igår som jag tyckte var snygga, men de fanns inte i min storlek (tror jag behöver 38). Så jag hoppas på att de finns på ett annat Lindex.

Usch, jag känner mig så deppig. Solen skiner, det är varmt, men jag vill bara gå och lägga mig nu. Så skönt att ha T här iaf ♥. Fattar inte hur jag hade överlevt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0