Skrivande

Det är så mkt jag tänker att jag ska skriva här jämt. Så lite av allt det blir skrivet =(.

Mitt humör, mitt mående, mina tankar pendlar fram och tillbaka från en kvart till en annan. Var skitsur på T i eftermiddags och på vägen hem från jobbet mådde jag så dåligt p g a det. Ville hem och skriva här att jag skulle göra slut, att jag hatade honom. Sen fick jag en förklaring på varför han hade betett sig som han gjort och som i ett trollslag rann all ilska av mig.

Är väl känslig humörsmässigt både för att jag sovit och ätit för lite (ja alltså ätit lite för att vara normalt kanske.. och lite kolhydrater.. alltså precis som jag vill).

Vill gå ner under 60-strecket i juni. Ner till 50-nånting =). Jag SKA det. Och jag ska INTE hetsäta! Det är varken gott eller roligt. Är ju inte ens sugen nu för tiden! Helt otroligt vad jag bättrat mig på ätstörningsfronten eg. Från att ha hetsätit minst en gång om dagen till typ nångång i veckan. Känns som det beror både på att jag inte bantar lika hårt längre och äter mkt fett och lite kolhydrater vilket gör att suget minskar(?), och så beror det nog på att jag träffat T också ♥.

Jag skulle vilja lägga ut bilder på mig själv på bloggen. Ha EN blogg att skriva allt på. Tankar om nyheter som intresserar mig, maten, mående, vänner, familj, kläder, smycken.. allt! Men jag vågar inte eftersom jag inte vill bli igenkänd =/.

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag tror tyvärr inte det funkar att banta och sluta hetsa. Däremot om man äter vanligt så slutar man hetsa, iaf tex enligt Malin som haft bulimi i 30 år. (tretusenggr bloggen)

2010-06-01 @ 22:06:12
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Aviva

Ja, håller med ovanstående. Tror man ska sikta på att äta som vanligt, sedan kan man träna mycket och ligga på ett litet kcal-underskott i stället. Men ja, det vet vi ju alla att det är lättare sagt än gjort...

2010-06-01 @ 23:01:31
URL: http://skyldigheter.blogspot.com/
Postat av: Mimmi

Nej hetsäta är fan varken gott eller roligt, det håller jag med dig om. Jävligt märkligt att jag aldrig lär mig det. USCH.

Men kul att det går bätte för dig.. ^^

2010-06-02 @ 01:38:31
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: osia

Alltså, du e redan igenkänd... Jag vet iallafall vem du e, men ska inte säga till nån. Vi bor typ grannar.

2010-06-02 @ 09:14:47
Postat av: pussel

osia: Hjälp, ok. Tack för det iaf. Var bor du då? Och hur vet du vem jag är? Då får gärna maila..

[email protected]

2010-06-02 @ 17:56:55
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0