Onsdag v23

Vikt: 61,0 kg
Motion: lite drygt 20 min joggning på morgonen innan frukost, ca 2*15 min promenad, ska nog gå på stan lite också sen...

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, kaffe m grädde och kokosfett
Lunch: tacotallrik (likadan som igår), pepsi max
Middag: te m kokosfett och lite grädde, stekt fisk i grädde, broccoli, räkor
Efterrätt: 2 små bitar italiensk nougat

Blev nästan akut skitnödig efter frukosten och trodde väl att jag skulle få diarré el nåt, men jag var jättebra i magen (= kände mig färdig rätt snabbt och behövde knappt använda ngt toapapper alls till skillnad från annars när jag egentligen aldrig känner mig klar och oftast behöver minst en halv rulle och ändå inte känner mig helt ren och behöver spola tre ggr för att det inte ska bli stopp av allt papper...). =)
Nu har arbetsterapeuten varit här och jag har städat bland kläderna i min stora garderob. Höll väl på i en och en halv timme iaf. Var helt slut när hon gick. Synd att jag inte fotade alla kläder jag hade i högar på sängen... Har helt SJUKT mkt kläder. Köper ju kläder rätt ofta, men slänger ingenting. Fick iaf ihop tre papperskasar som ska till Myrorna. Ska försöka gå igenom lite i taget igen sen och då pröva kläderna också, så kanske jag kan sortera bort mer. Typ hälften av alla mina kläder måste bort! Kan inte ha det så här. Men det var skönt att få lite gjort iaf =).

Har lite ont i magen nu. Åt nog lunchen lite för fort och drack massa pepsi max. Tror det beror på nervositet också. Är nervös för att jag ska träffa läkaren 14:30. Han som bedömde att jag behövde den här utredningen jag gör den här veckan. Önskar att T var med, men men nu får jag överleva det här själv.

Har fixat klipptid kl 17 också. Äntligen. Ska bara klippa topparna tror jag, men har velat göra det i ett par månader nu så det ska bli skönt att få det gjort. Mkt jag tar tag i nu när jag ändå är nere på stan på dagarna. Skönt.

Såå skönt att T är här också. Han kom igår kl 22. Visserligen ska han vara i skolan hela dagen, antagligen till rätt sent ikväll. Men han bor ändå här hos mig =). Jag slipper bo ensam en vecka, slipper oroa mig så mkt över hetsätning, kommer ut och tränar med honom och jaa, gör allt lättare, städar, diskar, tvättar! MÅR mkt bättre!

Nu tror jag faktiskt att jag ska kolla lite mer på kläderna innan jag ska iväg. Något mer litet plagg kan jag väl sålla ut och lägga i en Myrorna-påse.. =) Måste passa på när jag är i slängar-tagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0