Nationaldagens intag

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 1 ägg, 3 ostskivor, 2 små morötter, kaffe m grädde, ett par jordgubbar
Lunch: 1 port tacos (tacofärs, hot salsa, rödlök, ost, crème fraiche, sallad, tomat, gurka, majs), pepsi max
Middag: 1 port tacos, pepsi max
Kväll: några bitar italiensk nogat-grej som jag köpte på typ marknad igår, te m grädde, vindruvor

Kommer inte riktigt ihåg, men tror att dagen sett ut ungefär så.
Haft en ganska trevlig eftermiddag med mig själv. Köpte ett par vita jeansshorts, ett par jeans och ett linne på Lindex. Kunde komma i stl 36 i shortsen, men jag köper jämt för små kläder. Har flera par shorts jag inte kan ha för att de är för små ^^. Så tänkte att den här ggn får jag banne mig gå ner i vikt först om jag ska köpa mindre kläder. Vill ju börja använda shortsen nu direkt, och inga mirakel kommer ske de närmaste veckorna ändå så..

Har känt mig rätt "normal" idag. Åt lunch med T. Gick till köpcentret och handlade kläder och mat. Blev hungrig, gick hem och åt middag ensam. Sen tog jag tag i diskberget som jag inte orkat ta tag i och T inte hunnit ta tag i. Fortfarande inget hetssug.

Längtar efter T. Borde göra något nyttigt nu medan jag väntar på att han ska komma hem från skolan. Han kommer säkert sent eftersom de har så mkt att göra nu precis i slutskedet av exjobbet =/.
Ska nog försöka tvätta och greja med sommar- och vinterkläder så jag slipper kartongerna som står i lgh. M å s t e sortera bort de kläder jag aldrig använder och ge till Myrorna el sälja. Jag mår bara dåligt över de mängder kläder jag har inproppade i mina garderober =/.

Imorgon börjar jag utredningen på NPU. Spännande och lite läskigt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lycka till imorn!!!!!!!

Puss

2010-06-07 @ 02:09:50
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: pussel

Tack! =)

2010-06-07 @ 08:22:31
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0