Hets igår

Alltså jag blir galen på mig själv! Jag trodde verkligen att jag skulle klara gårdagen utan hetsätning. Jag var dödstrött och la mig på sängen och satte på TV:n. Jag kunde bara ha gått upp i reklamen och tvättat mig och borstat tänderna och sen gått och lagt mig ist!!!!!!! Ändå vill jag ha den där satans brieosten och vindruvorna jag hade tänkt. MEN JAG KAN INTE SLUTA ÄTA NÄR JAG VÄL HAR BÖRJAT!!!!!! Min jävla satans idiot. Hur fan kan jag "glömma" det????

Alltså åt jag ca 250 g brie och drygt 500 g vindruvor och drack te m grädde och pepsi max. Sen var jag naturligtvis tvungen att slänga ihop havregryn, smör, kakao och vaniljsocker (i brist på vanligt socker^^) också. Bara för att känna mig äckligt mätt/full så att jag skulle kunna spy ordentligt. Grejen var bara den att jag var så satans jävla trött så jag somnade typ elva-halv tolv! Vaknade som tur var kl 24 och tvingade mig upp och kräkas.

Så onödigt =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0