Lördag

Kom iväg till NRK igår =). T kom också dit en timme senare. Vi stannade bara ett par timmar, men det var trevligt att få träffa min kompis igen. Drack fyra glas rosévin och på det blev jag onykter. Kände av redan första glaset. Mådde skit idag ^^. Mådde illa när jag vaknade och vågade inte ta klamydiaantibiotikan och stratteran förrän vi åt frukost vid lunchtid, eftersom jag var rädd att kräkas upp tabletterna. Kräktes dock aldrig. Kunde somna om efter att jag varit uppe på toa och druckit vatten och ätit lite nektarin. Och efter ett par timmar mådde jag lite bättre.

Sjuksköterskan på NPU sa att Stratteran kan påverka hur man mår när man dricker alkohol. En del blir bakfulla längre tid efteråt tex eftersom medicinen finns kvar i kroppen. Kanske var därför jag blev ganska ordentligt bakfull idag.

Har mått ganska bra psykiskt idag iaf =). T och jag har gått lite på stan och både han och jag köpte nya kläder. Sen gick vi och köpte glass och nu har vi precis ätit tacos här hemma. Om en timme blir det film på TV och kaanske lite mer glass eller marabouchoklad ^^.

Frukost/lunch: 40 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, 1 ägg, 1/2 avocado, 1/2 burk tonfisk i olja, svarta oliver, crème fraiche, kaffe m grädde
Em-fika: 1 kula lakritsglass
Middag: tacotallrik (tacokryddad köttfärs, rödlök, riven ost, crème fraiche, tomat, sallad, paprika, majs, avocado, hot salsa), pepsi max

Kväll: 3(?) rutor frukt- och mandelchokladkaka, ekologisk vaniljglass m kakao, pepsi max

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 11:53:24
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0