Helgen, dålig och lite bra

Helgen var riktigt dålig, men ändå lite bra. I fredags kväll åt jag tre godispåsar och tänkte spy när jag hade kört ut T en stund. Förberedde för det i badrummet, men orkade aldrig. Det resulterade naturligtvis i att jag inte mådde bra alls på lördagen. Inte enbart därför, men jag kan inte må bra när magen mår skit. Fetto. Svullo.

Åkte till Sthlm med T och mamma på lördagen. Träffade min cancersjuka syster som redan rakat av håret. Men hon var på gott humör iaf och vi käkade i Gamla stan och åt glass. Helt onödigt för min del, men men. Sen grillade vi hemma hos henne och sen åkte T, jag och mamma hem till mamma på landet och sov där. Jag var sur, irriterad och elak mest hela dagen som jag minns det. Var väl lite glad på dagen möjligtvis.

Hemma hos mamma blev det inte bättre. Jag vägrade sova med T. Han skulle sova nån annanstans. Stackars T. Vilken jävla idiotiskt jobbig flickvän jag är. Tillslut fick han iaf sova med mig, då var klockan nog närmare två på natten. På söndagen när vi vaknade mådde jag lika pissdåligt fortf. Kanske kan det ha berott på att vi sov länge och att jag inte tog Stratteran förrän runt lunchtid. Ville bara åka hem. Eller vill inte det, men jag visste väl inte vad jag ville, jag ville ingenting. Ville inte existera och tålde varken mamma eller T =(.

Tillslut åkte vi iaf och badade och hade det ganska skönt. Simmade och åt middag på restaurang. Mamma skjutsade hem oss på kvällen och då mådde jag riktigt bra. Låg och kände och tänkte när vi la oss på kvällen. Jag kände INGEN irritation, ångest eller frustration. Jag kände mig HELT lugn innombords. Skumt. =P

Har känt likadant idag faktiskt. Förutom nu på kvällen tyvärr. Åt alldeles för mkt och dessutom två kulor glass. Usch. Min mage står rakt ut och det är INTE trevligt. Sprängfull. Men det känns väl förhoppningsvis lite bättre imorgon...

Det är så fruktansvärt varmt. Sov dåligt i natt och dessutom gick vi och la oss sent och jag går upp kl 06 när jag jobbar. Mina ögon höll på att falla ihop på jobbet. Asjobbigt =/. Orkar inte med det imorgon så jag måste sova nu.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte funderat på om du är laktosintolerant?

Vad jag hört verkar det ganska "vanligt" bland ätstörda folk. Fick det själv i samband med min grova viktnedgång.

2010-07-13 @ 22:07:40
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: pussel

Hejsan!

Ja jag har tänkt på det, och på gluten. Men tror inte att jag är det. Idag åt jag tex naturell yoghurt till frukost och fick inte ont i magen el några andra biverkningar, vilket jag antar att jag borde fått om jag varit laktosintollerant.

2010-07-13 @ 22:17:55
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0