Gårdagen

Hade inte tänkt hetsäta igår, men klarade mig förstås inte undan. Kunde inte sluta äta efter middagen. Åt en tallrik jordgubbar med yoghurt. Hade en ät-paus, ångest. Hetsäta eller inte? För mätt/full eller inte?? Naturligtvis åt jag upp resten av jordgubbarna och yoghurten. Över en liter jordgubbar plus en halvliter yoghurt. Resten av glassen jag hade kvar. Hade inget vettigt kvar hemma men var inte "klar". Åt upp en liter fil jag köpt tillsammans med havregryn, kokosflingor, torkade pumpakärnor, mandlar och socker från små sockerpaket jag snott från flygplan, det enda socker jag hade hemma. Drack söt cider till det. Kunde spy upp en del iaf.

Lite av det jag åt. Fotar oftast middagen, sen orkar/hinner jag inte längre när det blir hets av skiten.

Tre förebilder, två efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0