Tredje bra dagen?

Vikt: 61,5 kg (fortfarande!!)
Motion: 2*45 min promenad

Morgon: 1 tbl Sertralin, 2 kapslar omega-3, kaffe m grädde o kokosfett
Fm-fika: turkisk yoghurt m blåbär o valnötter, kaffe m grädde
Lunch: het&fet köttfärssås m broccoli och haricots verts, te m grädde
Em-fika1: kaffe m grädde
Em-fika2: kaffe m grädde
Middag: 1 morot, 2 ägg, senapssill och mkt crème fraiche
Kväll: te m grädde o kokosfett

Har varit väldigt gasig i magen de senaste dagarna. Undrar om det beror på att jag ätit rätt mkt grönsaker på kvällarna.. eller kan det bero på kokosfettet?? Hmm...

Något som känns bra idag är att jag hoppade över sockerkakan som en kollega hade bakat. Trots att en kille sa att han minsann konstaterat att jag bara äter "nyttigt" =P. Igår hoppade jag även över donuts som min konsultchef hade med sig till fikat... Bra bra.

Fick förresten mens i fredags kväll och brösten har slutat ömma nu, så jag var väl inte gravid då ^^.

Kommentarer
Postat av: Emma

DU behöver hjälp. Vad gör du emot dig själv? Du är en människa som har rätt till att njuta av livet precis som vem som helst. Ät och njut av livet, om man tränar några gånger i veckan så kommer du kunna hålla en normal vikt. Träffa dina vänner och prata med dom, prata med din mamma eller vem som helst, snälla gör inte så här emot dig själv. Du har rätt till att må bra och kunna äta vad du vill. Jag hoppas du förstår att du behöver prata med någon. Snälla gör de så du kan leva ett bra och hälsosamt liv.

2010-05-14 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0