Tisdag

Jag hatar T. Jag tål honom inte.

Dagens jävla skitpissintag:
Frukost: kaffe m grädde, 1 bit brie, 2 kapslar omega-3
Lunch: omelett: 2 ägg, smör, spenat, ostskivor, kaffe m mjölk
Mellanmål: kaffe m mjölk, 1 äpple
Middag: 1 äpple, 1 bit brie, fiskgryta, te m grädde
Update 23.02:
Kväll: te m grädde, massa russin och mandlar (ca ett halvt pkt var, spydde inte iaf.. bra el dåligt vete fan)

Har haft svullna och ömma bröst i en vecka nu.. gravid? Eller vad kan det bero på? Har aldrig haft det förut förutom ett par dagar innan mens. Känns som jag håller på att bli sjuk också, men jag brukar aldrig bli det så det går nog över..

Stackars T. Jag beter mig som ett jävla svin. Särskilt när jag inte ätit ordentligt (som idag). Jag vet inte om jag vill bli sams med honom igen. På ett sätt vill jag att det ska ta slut nu. Allt är så jäkla dåligt mellan oss och jag bara irriterar mig och ororar mig för allt hela tiden. Han kan inte planera och jag vill veta allt långt i förväg och går och planerar och ororar mig för honom också. Det räcker med mig själv... Samtidigt är jag livrädd för att bli ensam igen. Då är ju livet totalt meningslöst. Den enda som fyller mitt liv med mening just nu är ju T. Ska jag då göra mig av med honom? Åhh det är så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0