misslyckande nr 2 igår

T flyttade igår. Hans pappa kom hit i förrgår kväll med släpvagn och igår när jag var på jobbet så städade dom hans lgh och körde upp hans grejer till staden han ska bo i minst ett halvår framåt för att exjobba i. Vet inte hur många mil det är dit, men det tar knappt två timmar med bil härifrån.

Vi bråkade på kvällen. Jag hade en sån jävla ångest. Jag gick och la mig och sov på badrumsgolvet(!). Har sovit så jäkla dåligt och få timmar de senaste nätterna och dessutom börjat ett nytt jobb där jag jobbar 08-17.

Jävla pissvecka =(. Måste dessutom till Sthlm i helgen fast jag eg inte vill.

Iaf så var det ju inte så konstigt att jag hetsåt igår, första dagen ensam, utan T.

Känns som jag har fått urinvägsinfektion, orkar inte! Och sen är jag väl gravid också. Mina bröst är fortf svullna och ömma.

Jag bara känner att jag vill gå och handla hetsmat nu nu NU. Ta mig härifrån någon!

Kommentarer
Postat av: Liten

Hej! Jag halkade in på din blogg och det är helt sjukt hur jag känner igen mig i det du skriver!! Kommer lätt fortsätta följa dig!

2010-01-23 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0