Första lördagen på nya året

Har ingen aning om vad jag väger nu. Är hos Ts föräldrar i västra sverige och har inte vägt mig på över en vecka tror jag. Tror att jag väger ungefär 61 kg fortf. Har ätit helt OK den här veckan, men började det nya året med att äta choklad.. i liten mängd dock! Oroar mig för imorgon när jag ska åka hem. Över fyra timmar på tåg och vi har kvar en godispåse med choklad...

Ska jobba nästa vecka och T ska stanna kvar här. Får se hur det går matmässigt. Just nu har jag liksom kommit ifrån hetsandet lite. Det känns naturligtvis skönt, även om jag istället har mått dåligt och varit jobbig mot T. Vi gjorde nästan slut igen före nyår, men de senaste dagarna har varit bra. Dagarna innan nyår kom ångesten/irritationen/rastlösheten och jag visste knapp vart jag skulle ta vägen =(.

Aja, nu ska jag antingen gå ut en sväng i snön och kylan eller ta ett bad innan Ts mamma fixat klart maten.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0