Dagens

Vikt: 60,7 kg

Frukost: 1 bit brie, kaffe m grädde, 2 kapslar omega-3
Lunch: omelett: 2 ägg, smör, grädde, spenat och 1/3 paket fetaost, kaffe m mjölk
Mellanmål: 1 äpple
Middag: sallad: rödkål, 1 äpple, valnötter, rostade solroskärnor, olivolja och lite vinäger, ost, kaffe m grädde

Kväll: en likadan sallad som till middagen, men med en apelsin i också. 
Sådär ja, typ hundra bilder på samma sak =P. (Och varför blir den här texten blå?? Bara för att jag precis installerat och använder Google Chrome eller?? Fattar noll..)


Jobbat mellan 10 och 17, ganska mkt gående..

Mår bättre idag. Mår iofs alltid bättre på jobbet eftersom jag inte har tid att gå och grubbla över livets elände då. Började dessutom lära upp en ny tjej som ska ta över efter mig. Jag ska nämligen börja på mitt gamla jobb, som jag hade för två år sen, den 18 januari.

Ångesten börjar tyvärr vakna i mig nu. Dels eftersom jag inte vet vad jag vill med min pojkvän och dels eftersom jag är ensam hemma med möjlighet till hur mkt hets jag vill... (men jag VILL INTE och jag TÄNKER INTE!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0