Lyckad dag!

Vägde 62,4 kg idag = katastrof!!

Men jag har lyckats att inte hetsäta idag!
Hetsåt tyvärr igår sen ändå.. gick och la mig halv två. Har varit trött idag, och tvekat hela dagen om jag skulle sabba även denna dag (och då säkert resten av februari till på köpet.......), men jag gjorde inte det!

Har tänkt så jävla positiva tankar idag så jag blir nästan rädd för mig själv haha =P. Måste vara Sertralinet.........

Yey! Stolt är jag idag iaf. Ville bara säga det.
Nu måste jag sova!
Godnatt!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis vad du lever med. Samma problem här. Vissa dagar får man bli stolt, andra känner man sig bara så hjälplös.

2010-02-03 @ 13:52:27
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0