Hetsätning

Idag har jag ätit:

Frukost: 1 banan, 1 tbl sertralin, 1 abcde-vitamintablett
Mellanmål: kaffe m grädde, nyponsoppa
Lunch: tag-med-låda från restaurang nudlar, wokgrönsaker, vegetariska vårrullar, jordnötssås
Mellanmål: chokladdryck med mjölk, chokladdryck med extra grädde
Middag: 1 fralla med ost och skinka, 1 baguette med tonfiskröra, 1 limpa med smör och ost, 1 pastasallad med räkor, 0.5 l gräddglass, jordgubbssylt, 1 burk nutella, te med mjölk, 1.5 l äppeldryck ciderkaraktär el vad fan det nu heter..  säkert nåt mer skit jag inte kommer ihåg.. (spydde)

Gråter för att ingen förstår. Mamma undrar varför jag inte svarar i telefon (jag kanske spyr eller hetsäter!?) och säger att det är bäst att jag stoppar in tvätten i maskinerna direkt när jag kommer hem från jobbet innan jag blir för trött........... jaså!? det menar du inte???? (jag har planerat hetsätning för länge sen så att hinna tvätta också kan du ju drömma om!!!!!!!!!!!!). T undrar på msn "vad jag gör ikväll" och berättar om sin trevlig middag med sina kompisar. Dessutom undrar han "om jag har börjat packa" (eftersom det är tänkt att jag ska åka till honom imorn och sen hämtar mamma upp oss på söndag för att åka vidare till Idre)....... GÅ OCH DÖÖÖÖÖÖ! säger jag bara.
Jag orkar ingenting. Jag vill bara dö. Kan dom aldrig fatta det!?!?!?!?
Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0