-19.3 grader hade det blivit lite efter kl...

-19.3 grader hade det blivit lite efter kl åtta när jag gick hemifrån. Samtidigt som jag svettades om överkroppen höll jag på att frysa ihjäl om benen, tårna, fingrarna, näsan, kinderna och hakan. Hade is i ögonfransarna när jag kom fram till jobbet ^^. Mina långkalsonger är värdelösa. Måste köpa ett par i ylle, det enda som funkar. Idag kommer jag hem sent, ska prova på Curling med jobbet. Känns jobbigt av flera anledningar, men samtidigt skönt att slippa sitta ensam hemma och bara må dåligt. Sent igår kväll hade jag rätt kul för mig själv när en kompis skickade en film på facebook, där jag är med och dansar från buggtävlingen i lördags. Skrattade gott av mig själv. Ser ju inte klokt ut ^^. Jag tackar kompisen i hemlighet, mådde jättedåligt och ville ju helst bara dö innan jag fick filmen att tänka på.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Är det du med jeans på buggen? Snygg kropp ist pussel! mjao

2010-12-03 @ 00:22:21
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0