Mat (och träning!)

Ska försöka minnas vad jag ätit de senaste dagarna...
Har vägt 61,6 kg varje morgon iaf.

Måndag
Frukost: 202g turkisk yoghurt, 30g torkade dadlar, 19g pecannötter
Lunch: fläskkarré, gräddsås, sallad
Middag: tacofärs, sallad, majs, 1/2 avocado, crème fraiche, tacochips, pepsi max
Kväll: jordnötsringar, typ en pingvinstång, vindruvor, te m grädde
+ några koppar kaffe m grädde


Tisdag
Frukost: 200g turkisk yoghurt, 25g (7st) torkade dadlar, 31 g (20st) pecannötter, te m 12g grädde
Lunch: fläskkarré, gräddsås, sallad
Middag: tacofärs, sallad, 1/2 avocado, crème fraiche, riven ost(?), tacochips, pepsi max
Kväll: jordnötsringar, 3 geisha, 3 twix, drygt 100 g marabou helnöt, te m grädde
+ några koppar kaffe m grädde


Idag
Frukost: 2 ägg m kaviar, kaffe m grädde o kokosfett
Lunch: 1 brk tonfisk, 1/3 brk majs, hot salsa, 1 ägg, crème fraiche, riven ost
Middag: tacofärs, sallad, crème fraiche, riven ost, pepsi max
+ 2 koppar kaffe m grädde, 1 bit kladdkaka m grädde


Idag har jag dessutom gett mig ut och joggat i 22,27 minuter!!! Trots att jag ätit middag och att det hade hunnit bli mörkt ute. Dock stannade jag vid ett rödljus och stannade för att knyta ena skon under den tiden också ^^. Känner mig riktigt duktig faktiskt. Det var den där Rune jag skrev om igår som inspirerade mig ;-). Gjorde några armhävningar och situps när jag kom hem också.

Har säkert ätit mer än det jag skrivit de senaste dagarna. Har så extremt dåligt minne =/.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra ju! Njut av känslan :)

2010-08-31 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0