Ledsen

Jag är så ledsen. T har precis åkt härifrån. Jag bara gråter fast jag borde laga mat och/eller gå ut och jogga. Jag orkar ingenting. Jag vill ingenting. Vill bara vara med T. Jag får inte ens smsa med honom för att han ska sova på bussen =(. Jag känner mig så ensam.

T messade i fredags och frågade om han fick komma och jag kunde ju inte säga nej. Innerst inne ville jag ju träffa honom. Jag har inte haft lust med någonting men vi har ändå haft OK trevligt. I fredags kväll följde vi med hans kompis och åkte båt och igår var vi i Sthlm på kalas hos min syster (igen). Idag har jag t o m städat och tvättat! Och igår passade jag på att växla pengar på Forex inför jobbresan imorn.

Så summa sumarum så har jag fått ovanligt mkt gjort den här helgen. Har inte bråkat särskilt mkt med T heller. Har varit deppig, haft ångest/känt frustration och sagt några dumma/elaka kommentarer till T som jag ångrat, men inte bråkat direkt.

Men som sagt, jag känner mig väldigt deppig och ledsen. Har nog gråtit varje dag den här veckan tror jag. Nästan varje dag de senaste veckorna t o m. Allt känns så hopplöst. Jag vill vara med T, det är det enda jag vill, det enda jag tycker om. Ändå kan vi inte bo ihop. Han vill inte flytta ihop med mig som det är nu, och det förstår jag ju, men jag har svårt att acceptera det =(. Jag är trött på mitt jobb (trots att jag borde vara jätteglad att ha ett sådant fantastiskt jobb där jag får chansen att resa utan utbildning), trött på den här staden, trött på allting.

Det enda jag vill göra är att flytta ihop med T, men det får jag inte. Jag orkar inte vänta till jag mår bättre. Jag mår ju för fan aldrig bättre!!!!!!!!! Usch, jag vill inte leva. Jag vill inte finnas.

Jag vill inte vara ensam! Jag hatar att vara ensam. Jag har varit ensam tillräckligt mkt i mitt jävla skitliv.

Köpte nötter till resan på vägen hem efter att jag följt med T till stationen. Köpte godis också. Dumma dumma jag. Varför? Jag är väl hungrig och sugen och tycker synd om mig själv. Känner mig ensam. Kommer säkert hetsäta bara för det. Jag orkar inte det. Jag vill inte det!! Jag önskar att T var kvar. Jag står inte ut ensam. Jag älskar T.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du skriver ofta att du är elak mot T, på vilket sätt menar du då? Och kan du ge exempel på elaka kommentarer? Känner igen mig i det nämligen.... Svara på min blogg är du gullig.

2010-08-08 @ 22:36:03
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkar som du reser mycket, får man fråga vad du jobbar med?

2010-08-09 @ 10:40:14
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: C

du verkar vara en så fin människa =( och skratta inte, jag är lite känslig för tillfället. Jag har läst din blogg ett ta och du verkar bara vara så otroligt fin.

2010-08-10 @ 08:14:50
Postat av: Daniella

Tycker du är en fin människa. Känner igen mig i dig, du vill bara väl hela tiden. De ser ut som du är en människa som har lätt för att bli ledsen och sårad (tar åt sig fast personen i sig inte menar något illa) hoppas du förstår vad jag menar.



Jag har haft äts. i 3 år nu, de går som bäst när jag äter regelbundet och nyttigt men mkt mat. då känner jag inte för att hetsäta utan är määtt på all mat jag ätit.



hoppas på de bästa för dig. äts. kommer gå bort när du är lycklig och trivs med din tillvaro . så känner jag iallfall. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0