Kontakt, flytt, livet och kärleken

Jag vet inte hur jag ska göra med T. Jag älskar honom, men blir irriterad så fort han hör av sig i princip. Av någon anledning tål jag honom inte. Tror inte att jag eg tål någon just för att jag mår dåligt själv, men det märks bara i kontakten med de närmaste. Det är dom jag vågar skälla på, bråka med och provocera.

Jag måste flytta ut ur min studentlägenhet fortast möjligt. Jag får inte bo kvar här längre eftersom jag bott här i mer än fem år och inte pluggar. Ska jag då flytta till en annan lgh här och fortsätta på mitt jobb, eller ska jag flytta till T? Jag kan ju inte hålla T vaken hela nätterna nu när han jobbar =(, då kommer jag verkligen att förstöra hans liv. Tyvärr är jag ganska säker på att det kommer bli så. Han blir målet för min frustration på kvällen.

Men jag vill absolut inte bo kvar här heller. Ska jag vara tillsammans med T så vill jag vara med honom, bo med honom. Inte bo två timmar bort och bara träffas på helgerna! Dessutom kan vi inte ha någon kontakt i veckorna heller eftersom jag bara blir irriterad då. Vi missuppfattar varandras sms tex och jag börjar provocera honom via msn på kvällen. Blir stött/avundsjuk över att han faktiskt GÖR saker och inte har tid med mig jämt. När vi är så långt ifrån varandra och bara pratar i telefon eller chattar på msn kan han lätt slippa undan mig. Han kan bara säga tack, hej och godnatt och stänga av datorn.. kvar sitter jag ensam, frustrerad och ledsen. Jag står inte ut med det! Jag hatar det! Det finns inget värre!

Hur fan ska jag göra!? Jag måste bestämma mig NU och jag har ingen aning. Jag vet inte! Jag kan inte ta beslut! Varför kan jag inte få vara liten igen, slippa allt det här, låta någon göra det åt mig!?

Om jag hetsäter slipper jag skiten idag iaf. Om jag hetsäter imorgon slipper jag imorgon. Om jag inte hetsäter dör jag för jag står inte ut med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0