Hungrig

Igår åt jag upp en stor godispåse jag köpt hos Ts föräldrar + en massa salta nötter och glassen jag hade hemma. Spydde, men det kändes som jag hade en massa kvar som vägrade att komma upp.

Nu har jag iaf inget onyttigt kvar hemma, förutom vaniljsocker. Tror dock att jag kan låta bli det. Fast vill jag hetsa så går jag ju ändå och handlar...

Idag har jag ätit:
Frukost: 60 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, 2 ägg m kaviar, 1 avocado m örtsalt, kaffe m grädde
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: Tacofärs, crème fraiche, hot salsa, majs, sallad, tomat, gurka
Em-fika: 1 kopp kaffe m 40 cl mellanmjölk
Middag: 1 ägg, 1 avocado m örtsalt, tacofärs, hot salsa, majs, 2 morötter, ostskivor

mer middag: crème fraiche, 2 cocktailtomater, 1 salladsblad, 1 morot, fler ostskivor, pepsi max

Åt väl för lite till lunch. Var så himla hungrig när jag kom hem och nu har jag svårt att sluta äta =/. USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0