Förbannad

Jag blir så jävla förbannad!!!!!!! Nu när jag ÄNTLIGEN ska ta tag i någonting så GÅR DET INTE för att att T har tagit hem sin jävla usb-sladd till mobilen som jag skulle få låna!!!!!!!!!!!!!!! Jävla idiot!!!!!!!
Och det här var sista jävla dagen jag kunde göra det innan resan! Hade lovat en arbetskamrat att fixa detta nu! Åhhhhh vad jag hatar allting! JAG HATAR ALLTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorn ska jag sluta ganska tidigt på jobbet (om jag orkar dit till åtta då ^^). Har faktiskt jobbat in en timme till imorn ist för att ligga back på fredagarna som jag brukar. Ska verkligen försöka komma iväg direkt då och kolla på begagnade cyklar hos cykelhandlare. Sen ska jag försöka förmå mig att ringa mamma och be henne hämta mig. Jag har velat göra det hela kvällen, men in i det sista hoppats att T skulle höra av sig och vilja träffa mig..

Usch jag HATAR mig själv för att jag gör så här. För att jag plågar mig själv. Antingen borde jag ju ringa T och säga att jag vill träffa honom, eller så borde jag bestämma mig för att jag inte vill träffa honom och hitta på någonting annat. Jag orkar iaf inte sitta ensam här i helgen. Jag vägrar. Jag står inte ut.

Jag vill inte träffa T mer, aldrig mer. Jag vägrar att han ska kunna slippa mig i veckorna och träffa mig på helgerna, om han vill.

Jag vill åka hem till mamma och katterna och dö.

Kommentarer
Postat av: Tess

Halkade in på din blogg när jag googlade på ätstörningar...Usch e så fixerad vid min kropp, äter jag så kan jag inte njuta, tänker bara på hur äckligt tjock jag e, å till råga på allt så har jag börjat spy upp maten, inte jämt men d händer då å då, blä känner mig skitäcklig! Vrf blir d såhär??? Kram till dig!T

2010-08-08 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0