Veckans matplanering

Har redan planerat hela veckan. Varje dag planerar jag om hela veckan. Fan vad jobbigt det är egentligen. Vad mkt tid det tar. Ändå gör jag det, automatiskt.

Imorgon ska jag äta fiberhavregrynsgröt med banan och utspädd grädde till frukost, Pasta med lax & räkor currysås till lunch och middag.

På torsdag och fredag ska jag också äta gröt och banan till frukost och Biffwok med strimlad purjolök & blomkål till lunch. Till middag vet jag inte, inget hoppas jag ^^.

Äter en halv hämtmatlåda när jag köper på restaurang, så den räcker till två måltider. Vräker på såser och jordnötter om jag köper wok. Wooohhoo jag kommer bli feeeeeeeeeeeeeet.

Ingen direkt LCHF-mat imorn... pasta... men det skiter jag fullständigt i. Skiter i allt nu.

Sen är det fredagsfika på fredag. Förhoppningsvis blir det morotskaka och förhoppningsvis äter jag lagom.

Och härifrån kommer maten.

Kommentarer
Postat av: s

Känner igen mig i mycket du skriver :/

Din kväll känns lite lik min igår...ville inget hellre än att dö men kom inte längre än ett par rispor på benet som inte kommer resultera i annat än ärr >< (klarar inte ens att ta livet av mig. suck)



Planerar och planerar. Skriver upp mat/träning/att göra-listor. (mat och träning ofta flera på samma dag. Blir lixom aldrig nöjd)



FY FAN vad trött man blir på det här...



Sen vill jag även säga - jag hoppas att du inte tar livet av dig! :(

kramar

2010-04-14 @ 01:11:18
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0