Slut med T. Och livet?

Nu har jag diskat och gjort slut med T, inte handlat och inte hetsätit... Ganska bra jobbat om jag får säga det själv. Nu har jag alltså tvätten kvar, och så hade jag tänkt måla naglarna (tänker jag typ varje dag, men jaa... det kommer annat emellan hela tiden ^^).

Grät förtvivlat en stund, men slutade ganska tvärt när jag kom på att jag ju faktiskt kan ta livet av mig nu med en gång. Nu sitter jag och väljer mellan att ta livet av mig eller vika tvätten. Känns som ett ganska knäppt val. Det ena gäller livet, det andra en struntsak. Det är jobbigare att vika tvätten, men det är svårare att ta livet av mig =/. Att det kan vara så jäkla svårt!?

Bra att jag har gjort slut med T nu äntligen iaf. Vem fan vill ha en pojkvän som drar när man är i som störst behov av hjälp, stöttning och tröst? När jag indirekt skriker efter hjälp loggar han bara ut från msn. Det är just precis ett sådant tillfälle som kommer göra att jag tar livet av mig tror jag. Ett sådant tillfälle och lite alkohol kanske? Tror tyvärr inte på ett liv efter döden, men det skulle vara jäkligt schysst att se Ts och mammas miner när dom får reda på att jag gjorde det ändå.

Det är så lustigt för det spelar verkligen ingen som helst roll om man säger att man ska ta livet av sig eller inte. Det är ändå ingen som bryr sig. "Tomma hot" tror dom väl. Dom kan väl inte göra så mkt heller.  Eller jo, om man verkligen trodde att någon skulle ta livet av sig så skulle man väl åka dit och försöka förhindra det? Eller?? Men det är ju jobbigt att åka dit "i onödan" hundra gånger förstås.........................

Nu känns det liiiite lugnare. Jag har fått skriva av mig, det hjälper litegrann. Och lyssna på hög musik, gärna typ Nirvana, eller Prodigy som nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0