Jag orkar inte mer!

Jag orkar inte mer!! Varför gör jag såhär?? Jag som åt så bra/lite igår! Dagen gick bra idag på jobbet. Köpte bara bananer i affären. Var helt stensäker på att jag skulle klara kvällen. Allt kändes bra. T ringde. Har känts bra med T efter vårt hemska bråk igår. Allt var bra.

Men jag ville fortsätta äta efter mitt planerade äpple och 10 paranötter. Tog resterna av tacofärsen från helgen, med ost, creme fraiche och grönsaker. Gott. INTE FÖR MKT!!! Jag blev mätt! Ändå måste jag ha nåt mer! Nåt mer nåt mer nåt mer nåt mer nåt mer nåt mer!!!!!!!!!!!!! Fan helvetes jävla skitliv! Nu har jag förstört hela veckan. Hela min planering. Trots att jag var helt jävla säker på att lyckas den här gången!

Åååhhh vad jag hatar allting! Jag hatar mig själv! Hatar hatar hatar!

Orkar inte ens äta upp sconesen jag gjort. Nu kommer jag gå upp igen! Jag som kände mig s m a l a r e idag! Känner det direkt på kläderna. Fan!

Jag orkar inte mer. Jag tänker inte leva imorgon. Jag vägrar.

Varför kan inte någon bara ta hand om mig? Bo med mig? Alla kan dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0