Bajs

Idag har jag varit bajsnödig h e l a dagen! Var tvungen att gå på toa på jobbet, men kan som sagt inte slappna av där så då får jag bara ur míg det mest nödvändiga och sen försöker jag vara klar. Torkar mig och torkar mig och torkar mig, spolar, torkar mig och torkar mig och torkar mig, spolar. Skulle väl kunna hålla på hela dagen men nångång måste jag anse mig färdig med det också =/. Usch vad jag hatar det! Ändå är jag fortf nödig resten av dagen också. Jag h a t a r det!!!

Tror det berodde på att jag åt nästan en hel påse mandel igår och även två kakor (m fyra bitar i varje) scones med hasselnötter, aprikoser och russin i. Mkt mat och mkt fibrer som ska ut ^^.

Jag är såå avundsjuk på folk som har magar som klockor. Tex de som alltid skiter typ samma tid varje morgon. Så var det klart liksom. Vad orättvist det kan vara. Och de som knappt behöver använda något toapapper! Så vill jag också ha det! Det kaanske kan gå och fixa med rätt kost... Om jag inte sabbade allt med hetsätningar hela tiden............. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0