Ändrade planer

Har inte spytt än, men snart så...
Jag åt upp alla cornflakes idag. Så då blir det inget snickerslagande imorn. Är "ju" onödigt att göra kokosbollar då..^^. Yees, min superlogiska hjärna går på högvarv nu ;-). Imorgon är inget bra omstartsdatum, men jag VILL verkligen inte tillbaka till nån satans hetsperiod nu igen! Jag vill bli smal!

Har ansökt om medlemskap på Skin. Tog mig i kragen och ansökte. Har inte orkat göra det eftersom forumen har stängts ner sååå många ggr nu och jag har ansökt om och om igen hundra ggr. Är så trött på skiten. Och varje ggn blir det typ svårare att få bli medlem igen bara för att jag inte vet rikigt om jag är "pro" eller inte tror jag. Men men, håller alla tummar jag har nu för jag behöver verkligen alla gamla goda peppande äs-vänner där inne! ♥

Så trots allt ska jag försöka få till en morgondag utan hets. Kan ju mkt väl bli kokosbollar ändå om jag känner mig själv rätt, men ska alltså försöka stå över den skiten. OM jag ska hetsa så måste jag isf gå och köpa socker och havregryn. Den enda hetsmaten jag har hemma nu är sirap, vaniljsocker, kakao och mjöl (smör har jag ju alltid också förstås). Det är sirapen och vaniljsockret som är värst, mjölet är jävligt onödigt att ha här också faktiskt ("lätt" att det blir scones då när suget faller på..). Men men, imorgon är en ny dag och idag behöver inte förstöra imorgon. Så det så. Nu måste jag spy innan kl slår 24! =O

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: anna

Det känns så skönt att läsa om någon som går igenom samma jävla helvete som jag, jag känner igen mig i allt du skriver... Påsken har varit hemsk och trots alla löften, har jag spytt och spytt. Jag vill tro att jag en dag blir frisk, även om det nu känns hopplöst. Var stark och fortsätt kämpa! Tack!

2010-04-08 @ 01:16:22
Postat av: S

Det finns andra sätt än att kräkas, har börjat med LCHF och det fungerar. Man äter nyttigt och jämt och känner inget behov att hetsa. Jag har kräkts 3 ggr på 2 veckor vilket jag tycker är relativt lite. Lycka till, du fixar det här!

2010-04-08 @ 09:50:54
URL: http://lchfqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0