Tisdag 1 sept

Vikt: 62,4 kg
Motion: ca 20 min jogging (3800 steg)
Jätteont i magen =(. Joggade ändå och det verkade bli bättre, men det kom tillbaka efteråt. Kan typ inte stå upp. Sitta ihopsjunken går bra. Mysko.

Frukost 10.30: 2 kapslar omega-3, 1 dl (37 g) havregryn, 1 stor (134 g) banan, 7 g linfrön, 200 g havredryck, te m 10 g grädde
Lunch/mellanmål 13.40: 1 bit (37 g) brie, kaffe m 22 g grädde o 7 g kokosfett
Middag: 2 st (106 g) ägg, 7 bitar (67 g) senapssill, 66 g crème fraiche, sallad m dressing

Kväll 22.30: 2 port grekisk sallad, te m lite grädde

Update 23.09: Jag har sån ångest!!!! Jag vill bara spy nu, hetsäta och spy, men jag kan inte! T har målat en grej inne hos sig och ska sova här. Vi ska upp tidigt imorn och han kommer strax hit. Vi har ätit grekisk sallad som jag gjorde ikväll och jag åt TVÅ portioner. Varför!? Varför!?!?!? Jag orkar inte, jag vill inte, jag mår inte bra!

Har sabbat mitt ena hål i örat också ikväll och jag är så ledsen. Det varar och har svullnat och nu får jag inte i något örhänge på ena sidan. Jag hatar sånt, blir så äcklad när det inte går i. Höll på att svimma i badrummet. Vet inte vad jag ska göra nu. Har typ ångest över det också. Det är en mardröm för mig att nån annan ska behöva fixa det. Pilla i mitt hål i örat. USCH vad äckligt. Det gör så ont och jag är livrädd.

Har haft känningar i magen hela dagen och har även varit trött och haft "nästan-ont-i-huvudet". Hoppas det är borta imorn och att jag inte blir sjuk. Imorn ska jag på jobbintervju(!) och festa lite på kvällen. Känner att jag vill göra chokladbollar och hetsa också....... men önskar att jag kan tänka att det inte gör nåt om jag äter lite mycket nu de första dagarna utan hets... Bättre att äta för mycket och få uppsvullen mage än att kräkas, right? Usch! =( *gråter*

Kommentarer
Postat av: mirame

Men vad kul med arbetsintervjun!!! Håller alla tummar och tår för dej. Och kämpa på!

2009-09-02 @ 08:13:39
URL: http://mirames.blogg.se/
Postat av: pussel

Tack söta du! =) Skönt att ha gjort intervjun nu iaf. Hur det gick visar sig nu i slutet av veckan eller nästa...

2009-09-03 @ 12:15:45
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0